Wyprzedaże, rabaty na wyprakę i plecaki szkolne w Gdańsku.

Podążamy za zmianami na rynku pracy

Systematycznie wprowadzamy na naszych kierunkach projekty oraz innowacje, które pozwolą naszym uczniom zdobyć dodatkową wiedzę oraz umiejętności przydatne zarówno na polskim jak i zagranicznym rynku pracy. Kładziemy nacisk na praktykę, ponieważ naszym zdaniem najlepsza forma nauki to zabawa i doświadczenie.

Zależy nam na rozwoju pasji i talentów naszych uczniów, dlatego wprowadzając innowację bierzemy pod uwagę przede wszystkim ich zainteresowania.

ARANŻACJA WNĘTRZ ZIELENIĄ –  czyli ZOSTAŃ EKO DEKORATOREM

Po co mi to?
Najnowsze badania coraz częściej odnoszą się do pozytywnego wpływu zieleni wprowadzanej do wnętrz zarówno biur, centrów handlowych, restauracji, czy mieszkań. To w tych zamkniętych przestrzeniach spędzamy coraz więcej czasu, tracąc na co dzień możliwość kontaktu z naturą. Pozytywny wpływ zieleni na nasze samopoczucie i psychikę zauważyli zarówno pracodawcy, dbający o jakość i efektywność działania swojej firmy, w biurach, w których aranżacja wnętrza zielenią stała się standardem, jak również właściciele centrów handlowych, w których zielone przestrzenie stają się dodatkową atrakcją. W projektach architektonicznych także, co raz częściej, spotykamy rozwiązania proekologiczne, w tym „zielone dachy”, czy „wertykalne ściany”.
Na rynku pojawia się coraz więcej nowych rozwiązań technologicznych pozwalających na wprowadzenie zieleni do wnętrz. Za tym idzie coraz większe zapotrzebowanie na specjalistów z tego zakresu. Osób  potrafiących zarówno zaaranżować, we współpracy z architektami wnętrz, przestrzeń, jak również w odpowiedni sposób ją pielęgnować.
Wprowadzenie w technikum architektury krajobrazu innowacji/projektu z tego zakresu zwiększa wachlarz umiejętności naszych absolwentów, a tym samym otwiera przed nimi kolejne możliwości wyboru ścieżki zawodowej.

adresaci: uczniowie technikum ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU
dowiesz się:
– jak „postawić ogród do pionu”, czyli jak  powstają zielone ściany we wnętrzach,
– jak zbudować ogród na dachu,
– jak zaprojektować ekologiczną strefę relaksu w biurze lub centrum handlowym,
– jak zaaranżować niewielką przestrzeń, czyli jak wykonać „miniaturowy ogród w szkle”.

teoria czy praktyka? Oczywiście praktyka  – najlepsza forma nauki to zabawa i doświadczenie, więc planujemy wycieczki edukacyjne, budowę i aranżację wybranych przestrzeni…

FOTOGRAFIA produktu w reklamie

Po co mi to?
Jednym ze sposobów komunikowania się z klientem w reklamie jest obraz. Fotografia odpowiednio dobrana ma za zadanie przyciągnąć uwagę oraz oddziaływać na wyobraźnię potencjalnego klienta. Wszystko po to by, razem z pozostałymi elementami reklamy np.: hasłem  reklamowym,  wyróżnić się na tle konkurencji i wzbudzić potrzebę posiadania reklamowanego produktu czy usługi.
Użycie języka obrazu nie jest jednak takie proste. W dobie aparatów cyfrowych, Photoshopa, zrobienie zdjęcia, które  zaintryguje, trafi do klienta, a przy okazji utrwali w świadomości odbiorcy produkt czy usługę, wzbudzając pozytywne emocje, wymaga znajomości sztuki fotografii. Nie bez znaczenia jest także umiejętność wykorzystania trików stosowanych w fotografii reklamowej.
Motywatorem do wprowadzenia w technikum  organizacji reklamy innowacji/projektu z tego zakresu, była przede wszystkim potrzeba rozwinięcia pasji uczniów. To od nich wyszedł pierwszy impuls, który przerodził się w organizację warsztatów z fotografii reklamowej. Idąc krok dalej  proponujemy realizację projektu/innowacji  wspierających rozwój zainteresowań uczniów, stawiając na ich talent,  a tym samym wzmacniając ich warsztat pracy.

adresaci: uczniowie technikum ORGANIZACJI REKLAMY
dowiesz się:
– jak zrobić zdjęcie, które wyróżni się w natłoku informacji w mediach społecznościowych i otaczającym nas świecie,
– na czym polegają proste triki w fotografii reklamowej,
– jak zaaranżować scenę, przygotować rekwizyty i wystylizować produkt – czyli jak przygotować plan zdjęciowy,
– jak zrobić ostateczny efekt „wow”, czyli przygotowanie fotografii do publikacji.

forma zajęć: Jak przepis na dobry produkt  – odrobina teorii, szczypta obserwacji i mnóstwo praktyki …

ANIMATOR CZASU WOLNEGO z językiem angielskim

Po co mi to?
W dzisiejszych „zabieganych” czasach, coraz częściej doceniamy czas wolny, który z trudem udaje nam się wygospodarować. Mamy go tak niewiele, że każdą wolną chwilę chcielibyśmy spędzić jak najbardziej atrakcyjnie, często z dala od codziennych obowiązków. Organizacja czasu wolnego nie jest jednak prostą sprawą. Ciężko jest bowiem wybrać w natłoku atrakcji te, które będą dostosowane idealnie dla nas. I tu z pomocą przychodzą zatrudnieni, bardzo często w hotelach czy ośrodkach wczasowych, animatorzy czasu wolnego. To oni tworzą program animacyjny dostosowany do potrzeb Klientów, doradzają i organizują atrakcję.
Biorąc pod uwagę wzrost zagranicznych turystów odwiedzających Polskę oraz fakt, że w  2014 r. Gdańsk znalazł się na trzecim miejscu w rankingu miast polskich najczęściej odwiedzanych przez zagranicznych turystów w pracy animatora niezbędna jest znajomość języka angielskiego ukierunkowanego zawodowo oraz na kultury innych krajów.
Tworząc innowację/projekt z zakresu animacji czasu wolnego z językiem angielskim wychodzimy zarówno naprzeciw potrzebom rynku jak i zainteresowaniom naszych uczniów. Opracowany projekt/innowacja jest bowiem rozszerzeniem organizowanych przez uczniów technikum obsługi turystycznej animacji dla dzieci w naszym ogrodzie dydaktycznym, a także warsztatów językowych prowadzonych przez studentów z różnych krajów.

adresaci: uczniowie technikum OBSŁUGI TURYSTYCZNEJ
Poznasz  m.in. :
– nowoczesne tańce i sportowe zajęcia animacyjne,
– praktyczne gry i zabawy  przeznaczone od 0-100 lat,
– warsztat mówcy, czyli techniki pracy z MIKROFONEM.
Zabierzemy Cię na wirtualną wycieczkę przez KUCHNIE ŚWIATA, a na mecie wspólnie stworzymy animację dla dzieci i młodzieży w JĘZYKU ANGIELSKIM.

forma zajęć: zapraszamy Cię na  świetnie zaplanowaną przygodę  z odrobiną survivalu, która rozwinie Twoją inicjatywę i kreatywność…

SYSTEMY AUTOMATYCZNEGO NAWADNIANIA, montaż i obsługa

Po co mi to?
Wszyscy doskonale wiemy, że nie ma życia bez wody. Rośliny potrzebują tego związku chociażby po to by przeprowadzić proces fotosyntezy. Istotny wpływ na wzrost i rozwój roślin ma nie tylko ilość wody jaką dostarczamy, ale także jej jakość. Ze względów ekonomicznych szukamy jak najbardziej oszczędnych sposobów  podlewania – dbając zarówno o naszą „kieszeń”, środowisko, jak i czas. Dlatego też coraz więcej właścicieli zarówno małych ogródków przydomowych, jak i okazałych zielonych przestrzeni, a także deweloperów czy producentów roślin decyduje się na instalację systemów automatycznego nawadniania. Także posiadacze balkonów – miejskich zielonych oaz, szukają rozwiązań pozwalających na spokojny tygodniowy urlop, bez obawy o kondycję swoich roślin po powrocie.
Sam montaż systemu automatycznego nawadniania, choć nie jest bardzo skomplikowany, każdemu początkującemu użytkownikowi może przysporzyć nie lada problem. Do tego dochodzi odpowiedni wybór elementów systemu i akcesoriów. Dlatego też wprowadzając do oferty szkoły kierunek technik ogrodnik, nawiązaliśmy współprace z firmą DRAGO, dzięki której uczniowie będą mogli praktycznie nauczyć się montażu oraz obsługi systemów automatycznego nawadniania.

Adresaci: uczniowie kształcący się w zawodzie TECHNIK OGRODNIK
Dowiesz się:
– co to są linie kroplujące, zraszacze, czy taśmy kroplujące,
– jakie są zasady budowy, montażu i eksploatacji systemu nawadniania,
– jak wykonać montaż elementów systemu automatycznego nawadniania.
gdzie w Gdańsku kupię modny plecak dla dziewczynki

forma zajęć: stawiamy na praktykę, więc będziesz miał/-a szansę zobaczyć, dotknąć i zmontować elementy systemu automatycznego nawadniania.

pierwsze kroki FLORYSTY

Po co mi to?
Projekt/innowacja „Pierwsze kroki florysty” został opracowany ze względu na wzrost zapotrzebowania na tego typu usługi na rynku pracy.  Florystyka to jedna z najprężniej rozwijających się branż w ciągu ostatnich lat. Niestety kształcenie florystów odbywa się najczęściej dopiero na etapie szkół policealnych, bądź poprzez różnego rodzaju, często płatne, kursy. My chcielibyśmy wyposażyć naszych uczniów w podstawowy warsztat bukieciarza –florysty, już na etapie kształcenia w branżowej szkole zawodowej.
Dzięki współpracy z Pomorskim Centrum Hurtowym RENK, otwieramy przed naszymi uczniami, drogę do dalszego doskonalenia, a także zdobycia umiejętności pozwalających na znalezienie kreatywnej pracy.

Adresaci: uczniowie kształcący się w branżowej szkole zawodowej I-go stopnia w zawodzie OGRODNIK

Dowiesz się:
– jak poruszać się po warsztacie florysty,  czyli czym różni się sizal od rafii, czy do czego służą kenzany,
– jak wykonać bukiet na różne okoliczności,
– jak zaskoczyć gości oryginalną dekoracją stołu,
– jak wykonać dekoracje kwiatowe do biura, hotelu, czy urzędu.
Forma zajęć: Zobaczysz jak pracują mistrzowie i będziesz mógł/-a sam/-a spróbować kwiatowej układanki.